11 d’octubre de 2014

I el teu nom se'm torna enyor







10 comentaris:

  1. Sensacional Carme. M'encanta com l'has treballat i el gran resultat obtingut!
    Una abraçada i bon cap de setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Josep, el paissatge ja era sensacional perquè de fet la fotografia té molt poca postproducció, una mica de nivells i treure un pèl de claredat. Una abraçada

      Elimina
  2. M'agrada aquesta sobreexposició justa per evitar tot allò que podria distreure, però sense perdre res del que és essencial. M'agrada aquest paisatge suau que has dibuixat amb aquest processat. Molt fina, Carme.

    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Oriol, en aquest cas la natura supera la fotografia. No he fet cap processat especial, i de fet pensava passsar-la a blanc i negre però se m'embrutava molt i vaig preferir deixar-la en color ( encara que no ho sembli). Una abraçada

      Elimina
  3. Magnífica composició i molt encertada exposició. Sensibilitat i tècnica per a un resultat perfecte, enhorabona!

    ResponElimina
  4. Un garan gran treball,Carme........M'agrada molt!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Jordi, m'agrada que t'agradi. Una abraçada

      Elimina